ملخص الجهاز:
"زیرا موفقیت و رشد سازمان به طور وسیعی وابسته به استراتژی بازاریابی بلند مدت مشتریان، سازمان و فراهمکنندگان خدمات داخلی است و حیاتیترین نقش را در ایجاد ارتباط از طریق تعهد بالای کارمندان ایفا میکند.
این ابتکار راهبردی بر پایه روشهای مدیریتی،کارکنان،خط مشی آموزش داخلی و برنامهریزی یک فرآیند کنترل میباشد هسته استراتژی بازاریابی داخلی باید بر پایه اهداف زیر باشد: ارتقای مدیریت بازرگانی در سازمان تعیین کمیت ارزش افزوده هر عملکرد و هر شخص پاداش به ارزش افزوده هر شخص از میان مکاتیسم اصولی شناخت که به طور هدفمند طراحی شده است.
چشمانداز،ماموریت و هدف در این فرآیند درگیر کردن کارکنان و خلق تعهدات،دیدگاه،سیستم پاداش و توسعه سازمان نقش بسیار حیاتی ایفا میکند که میتواند از طریق ارتباط موثر با کارمندان بر طرف شود.
چشمانداز:رقابت فراملیتی کیفیت زندگی مردم را از طریق ایجاد امنیت مالی با فراهم نمودن محصولات و خدمات با ویژگیهای ایدهآل و تضمین و رتقای بازدهی رقابتی،به وسیله منابع بر توسعه اقتصادی ارزشها : مهربان و متواضع بودن مبتکرو خلاق بودن یکپارچه و شفاف بودن کیفیت بازدهی مشارکت و ارتباط قابلیت اعتماد داشتن ارتقای مدیران خلاق هدف مدیریت،انگیزه دادن به کارکنان برای تقویت آنها از طریق تصمیمگیری غیر متمرکز و حمایت مدیریت از ابتکار عمل و خلاقیت کارکنان است.
زیرا خدمات عامل حیاتی برای تقویت بازاریابی خارجی است و ارزش مدیریت ارتباطات به این امر بستگی دارد که چطور مدیریت ارتباطات بازاریابی خارجی را به منظور رشد سازمان با ابتکار عمل فراهم میکند."