![123](/view/entityimage/pageimage/may.gif?articleid=1445129&number=75&pagenumber=123&language=ar)
مقایسهی اثربخشی آموزش به روش الگوی پیشسازماندهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی مقالة
مؤلف: قدم پور، عزت اله ؛ صادقی، مسعود ؛ یوسف وند، مهدی ؛ ملکی، سبحان ؛ رجبی، هومن ؛
مطالعات آموزش و یادگیری پاییز و زمستان 1397- شماره 75 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 123 إلی 141 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DSZ.gif)
الکلمات المفتاحية: پیشسازماندهنده روشهای تدریس سکوسازی تابآوری تحصیلی
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![123](/view/entityimage/pageimage/may.gif?articleid=1445129&number=75&pagenumber=123&language=ar)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.