![45](/view/entityimage/pageimage/aof.gif?articleid=1461494&number=49&pagenumber=45&language=ar)
مؤلف: عقیقی، علیرضا ؛
اخلاق در علوم و فناوری زمستان 1397، سال سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 45 إلی 53 )
زمینه: پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط ارزشهای اخلاقی بر رضایت و وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رف
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/AIA.gif)
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتریان ارزشهای اخلاقی رفتار شهروندی سازمانی وفاداری
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![45](/view/entityimage/pageimage/aof.gif?articleid=1461494&number=49&pagenumber=45&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();