کلمة المفتاح وفاداری / (520 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ميربلوچ، فرخنده ؛ قدوسيان، عبدالحميد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»بهار1403 - شماره 61 (17 صفحة - من 103 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:شاهنامهوفاداریخردمندیفرمانرواییشــرم و حیــا
-
2.
مؤلف : محمدی همت آباد، الناز ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان1402 - شماره 25 (15 صفحة - من 9 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش ادراک شدهبرندتصویر برندگردشگران شهر مشهد
-
3.
مؤلف : فتح اللهی، سپیده ؛ بابائی، نازنین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (10 صفحة - من 42 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتوسعه پایداردماوندوفاداریارزش ادراک شدهمقصد گردشگری
-
4.
مؤلف : ظریف، مهدی ؛ فهیم دوین، حسن ؛ پیمانی زاد، حسین ؛ اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1402 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 92 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایتخدماتمشتریوفاداریپارکهای آبی
-
5.
مؤلف : محمدی، سید جواد ؛ طیاران، شهرزاد ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 669 إلی 688 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریمدل کسبوکار B2Bروندهای تحقیقاتیتحلیل کتابشناسی
-
6.
مؤلف : لوافان، دکتر علی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:سازمانکارکنانصنعت گردشگریوفاداری
-
7.
مؤلف : کربلائی خانی، غزل ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (7 صفحة - من 873 إلی 879 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمشتریوفاداریبرندکسب وکار آنلاین
-
8.
مؤلف : یاوری، زهرا ؛ خسرو، امیرمحمد ؛ تاج بخش سلطانی، پریسا ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1402 - شماره 47 (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خریدبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
9.
مؤلف : نادری، دین آرا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (17 صفحة - من 34 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:سازمانعدالت سازمانیاعتماد سازمانیوفاداری کارکنانکارکنانمدیروفاداریمادیعدالت
-
10.
مؤلف : ناصری، امین ؛ پور پاکی، نیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریاعتماد مشتریانرفتار اخلاقی کارکنانمشتریمشتریاناعتماد مشتریرضایت مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (140 مقالة)
- ب (99 مقالة)
- الف (22 مقالة)
- B (14 مقالة)
- علمی-ترویجی (11 مقالة)
- ج (11 مقالة)
- بین المللی (11 مقالة)
- ملی (8 مقالة)
- C (6 مقالة)
- د (6 مقالة)
- A (4 مقالة)
- A+ (3 مقالة)