مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3
-
كاتب مسؤول : مشایخی، مریم ؛ مؤلف : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
(19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
مؤلف : اکبری، احمدرضا ؛
(14 صفحة - من 20 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:هوش رقابتیهوشمندی اجتماعیاستراتژیک عملکرد سازمانیشرکت های صادرات محورهوشاطلاعاتعملکرد سازمانیهوشمندی رقابتیبرازشاستراتژیک
-
مؤلف : نادری، دین آرا ؛
(17 صفحة - من 34 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:سازمانعدالت سازمانیاعتماد سازمانیوفاداری کارکنانکارکنانمدیروفاداریمادیعدالت
-
مؤلف : باشکوه آجیرلو، محمد ؛ رحیمی کلور، حسین ؛ جبرئیل پور دینور، حسین ؛
(27 صفحة - من 51 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهمدیریت استراتژیکSWOTQSPMاستراتژی های رقابتیبرنامه استراتژیکبیمهاستراتژیاستانمدیریتاستراتژیکرقابتیسازمان
-
مؤلف : کیوان بنه کهل، محمود ؛ شفیعی نجف آبادی، امیر حسین ؛
(22 صفحة - من 78 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای بین المللیسازمان همکاری شانگهایپیمان های منطقه ایشاخصهای تجاریظرفیت های اقتصادیصادراتشاخصشانگهایشاخص ادراک فسادسازمان همکاری شانگهای
-
مؤلف : باقریان کاسگری، باقر ؛ کمالی کلوچانی، ابوذر ؛
(12 صفحة - من 100 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیقشمارتباط با مشتریانشرکت های ساخت و سازمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتری