کلمة المفتاح شاخص های تجاری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کیوان بنه کهل، محمود ؛ شفیعی نجف آبادی، امیر حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (22 صفحة - من 78 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای بین المللیسازمان همکاری شانگهایپیمان های منطقه ایشاخصهای تجاریظرفیت های اقتصادیصادراتشاخصشانگهایشاخص ادراک فسادسازمان همکاری شانگهای
-
2.
مؤلف : فهرستی ثانی، مسعود ؛ بستان، یدالله ؛ رضوانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، احمد ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»بهار 1396، دوره یازدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 53 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:مزیت نسبیکشورهای مناECMپایداری الگوهای تجاریشاخص های تجاری