مهر و آبان 1400، دوره دوم - شماره 4
-
مؤلف : جهانفر، حامد ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل کتاب سنجیساختار مفهومیبازاریابیهوش مصنوعیساختار عقلانیبازارمشتریفناوریالگوریتمتحلیل
-
مؤلف : حسینی مقدم، سید حسین ؛
(26 صفحة - من 15 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:اصولمفاهیمتکنیک هاتئوری بازاریابی اجتماعیمعیارهای مبنامفهوم سازی جدیدبازاریابی اجتماعیتکنیک
-
مؤلف : یزدی زاده، شهرام ؛
(15 صفحة - من 42 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:ارزش افزوده اقتصادیسود عملیاتیهزینه سرمایهارزشسرمایهسودارزش افـزودهارزش افزوده بازارنرخ بازدهحسابداری
-
مؤلف : قادری، عمید ؛
(16 صفحة - من 58 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکتمایل به پرداختتحلیل تعدیلیپیوند انگیزه و ترجیحاتتطبیق اولویتهاچارچوب انگیزههای اساسیانگیزهمحصولWTPMAهمکارانمصرفکنندهتمایل
-
مؤلف : حیدری، ندا ؛ ارجمند سروستانی، کیوان ؛
(10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت سوداقلام تعهدی اختیاریاقلام تعهدی غیر اختیاریتوانایی مدیریتسوداطلاعاتحسابداریسرمایهبرآوردارزیابی