فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1
-
مؤلف : اکبرزاده، آیسان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
(25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندمشتریاعتماد
-
مؤلف : برجی زاده، حسین ؛
(17 صفحة - من 28 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:رهبری اخلاقیفرهنگ ایمنیعملکرد ایمنیآگاهی ایمنیکارکنان بیمارستانهای دولتی ایلامایمنیکارکنانایلام
-
مؤلف : ابراهیمی، دل آرام ؛
(18 صفحة - من 49 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:جو سازمانیرضایت شغلیفرسودگی شغلیادراک از حمایت سازمانیکارکنانشغلیسازمانی
-
مؤلف : صادقی، سیده فاطمه ؛
(20 صفحة - من 91 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:پیشینه تعاملات برندابعاد ارزش برندابعاد تعامل برندمشتریمصرفکنندهمشتریانپژوهشتجاریارزش ویژه
-
مؤلف : کباری، یاسین ؛
(21 صفحة - من 112 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمسئولیت پذیری اجتماعی شرکتیمشتریمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتتصویرمشتریان