کلمة المفتاح مشتری / (2820 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیری، وحید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (6 صفحة - من 598 إلی 603 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبرندتصویر برندقصد خرید
-
2.
مؤلف : پورشهابی، وحید ؛ پودینه حقیقی، حمید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (9 صفحة - من 157 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:بانکرضایتمندیمشتریگرایش به بازار
-
3.
مؤلف : شهوه ای، فاطمه ؛ غلام پور، هلیا ؛ مشهدی، محمدحسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (9 صفحة - من 560 إلی 568 )
-
4.
مؤلف : زراعتی خسروشاهی، فرزاد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی التصنيف ملی (9 صفحة - من 26 إلی 34 )
-
5.
كاتب مسؤول : عنابی، محمد ؛ مؤلف : برنای تنها، مریم ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1403، دوره دهم - شماره 1 (13 صفحة - من 223 إلی 235 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندوفاداری مشتریانشعب بانکارزش ویژهمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتری
-
6.
مؤلف : قادری، نعمت اله ؛
مجلة:پژوهش های مطالعات اسلامی معاصر»فروردین 1403، دوره دوم - شماره 10 (جلد 1) (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:عقدبیعاقسام بیعاوصاف بیععقد بیعمبیعثمنمشتریبایعتسلیم مبیعتسلیمتملیکمال
-
7.
مؤلف : هیاریان، شیرین ؛
مجلة:مدیریت دانش و نوآوری دانا»اسفند 1402 - شماره 24 (16 صفحة - من 42 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکارکناناطلاعاتبـهتیممـدیریتسازمانمشتری
-
8.
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 116 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:سناریونقاط تماسفراترکیبتجربه مشتریآنالیز واریانس چندعاملیمشتریمشتریانطرح آزمایشی
-
9.
مؤلف : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 صفحة - من 24 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
-
10.
مؤلف : ظریف، مهدی ؛ فهیم دوین، حسن ؛ پیمانی زاد، حسین ؛ اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1402 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 92 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایتخدماتمشتریوفاداریپارکهای آبی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (454 مقالة)
- ب (324 مقالة)
- علمی-ترویجی (100 مقالة)
- الف (87 مقالة)
- B (39 مقالة)
- بین المللی (19 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- A (12 مقالة)
- ملی (10 مقالة)
- A+ (5 مقالة)
- C (3 مقالة)
- د (2 مقالة)