کلمة المفتاح تصویر برند / (167 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیری، وحید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (6 صفحة - من 598 إلی 603 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبرندتصویر برندقصد خرید
-
2.
مؤلف : دهدار کارسیدانی، فرامرز ؛ شهنوازی، عباس ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (21 صفحة - من 630 إلی 650 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتتصویر برندکیفیت خدمات الکترونیکی و کیفیت اطلاعات الکترونیکییادگیری الکترونیکی دانش پژوهانرضایت دانشجویان وتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
3.
مؤلف : محمدی همت آباد، الناز ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان1402 - شماره 25 (15 صفحة - من 9 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش ادراک شدهبرندتصویر برندگردشگران شهر مشهد
-
4.
كاتب مسؤول : معرفت، داریوش ؛ مؤلف : فریدفتحی، اکبر ؛ فریدفتحی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1402 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 44 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندبرند شخصیورزشکارقهرمانترویج برند
-
5.
كاتب مسؤول : شفیعیون، رسول ؛ مؤلف : اسدی مبارکه، جواد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (16 صفحة - من 771 إلی 786 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریددانش محصولتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
-
6.
مؤلف : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (11 صفحة - من 32 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
7.
مؤلف : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
8.
مؤلف : ودیعی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1402 شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 96 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندشهرت برندکیفیت وبسایترفتار خلق ارزش مشترک با دانشجو
-
9.
مؤلف : معصومی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : مسعودیپور، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت دولتی ایران»پاییز 1402 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای غیر انتفاعیتصویر برندبرندسازیسازمان اوقاف و امور خیریهروش کیو
-
10.
مؤلف : نوربخش، سید کامران ؛ صفرزاده، حسین ؛ كاتب مسؤول : رحمانی خرمی، فریبا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 602 إلی 621 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندجهتگیری برندنوآوری برندارزشآفرینی برندقابلیتهای برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (38 مقالة)
- علمی-پژوهشی (29 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- A (9 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- ملی (6 مقالة)
- A+ (5 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)