کلمة المفتاح آگاهی برند / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محسنی مهر، کیومرث ؛ مؤلف : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402، سال هجدهم - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (26 صفحة - من 87 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
2.
كاتب مسؤول : نیازی، عیسی ؛ مؤلف : باقری، رامین ؛ بقائی، سعید ؛ جلائیان دهقانی، محمد ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 (21 صفحة - من 46 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندرسانه های اجتماعیتمایل به پرداخت قیمت بالاترآگاهی برند
-
3.
مؤلف : رحیمی، علی ؛ خراسانی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : رضوانی، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1401- شماره 61 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 1019 إلی 1035 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندتصویر برندکیفیت برند
-
4.
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (20 صفحة - من 30 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:ﺳﻠﺒﺮﯾﺘﯽ آﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﮐﯿﻔﯿﺖ درك ﺷﺪه ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ وﻓﺎداري ﺑﺮﻧﺪ
-
5.
كاتب مسؤول : بینا، شهناز ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 171 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدتداعی برندآگاهی برندارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
-
6.
كاتب مسؤول : سنجری، بهزاد ؛ مؤلف : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند
-
7.
كاتب مسؤول : اصلانی، علی رضا ؛ مؤلف : دانشفرد، کرم الله ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (10 صفحة - من 82 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندآگاهی برندبازاریابی قطرهای
-
8.
كاتب مسؤول : شفیعی، شهرام ؛ مؤلف : رحیمی پردنجانی، امین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 103 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی برندباشگاه فوتبالوفاداری هوادارانسرمایهگذاری برنداعتبار برند
-
9.
مؤلف : عابدی، حسین ؛ وکیلباشی، مونا ؛ جناقی باف، فهیمه ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1398، سال دوم - شماره 7 (16 صفحة - من 11 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:هوش فرهنگیتصویر برندارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندکیفیت برند
-
10.
مؤلف : پاکاری، آزاده ؛ رهجو، سمیه ؛ شمس لاهرودی، سیدحسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 - شماره 13 (جلد اول) (15 صفحة - من 160 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندآگاهی برندطراحی لوگوتصمیم¬گیری خریدکیفیت درک شده برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)