کلمة المفتاح کیفیت درکشده برند / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسینی، شاهین ؛ عابدینی، محمد رضا ؛ دوستی، ناهید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (8 صفحة - من 83 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:دارايي کيفيت درک شده برند وفاداري به برند شرکت بيمه سامان
-
2.
كاتب مسؤول : وزیری گهر، حمیدرضا ؛ مؤلف : عبدالحسینی، رضا ؛ محمودیان، مهدیه ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»بهار 1400 - شماره 13 (18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری برندکیفیت درکشده برندارزش کلی برندآگاهی از نام تجاری برند
-
3.
كاتب مسؤول : رنجبر، مختار ؛ مؤلف : احمدی زاد، ارمان ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:عملکردکیفیت درک شده برندارزش برند مبتنی بر نگرش مشتریبانک پاسارگاد مشهدآگاهی از برند
-
4.
مؤلف : پاکاری، آزاده ؛ رهجو، سمیه ؛ شمس لاهرودی، سیدحسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 - شماره 13 (جلد اول) (15 صفحة - من 160 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندآگاهی برندطراحی لوگوتصمیم¬گیری خریدکیفیت درک شده برند
-
5.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندوفاداری برندتعهد مشتریکیفیت درک شده برندبازاریابیق از طریق شبکههای اجتماعی
-
6.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ گلی، آرمین ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 99 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزارزش درکشده برند سبزکیفیت درکشده برند