کلمة المفتاح عملکرد / (2907 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدي، علي ؛
مجلة:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»بهار1403 - شماره 61 (23 صفحة - من 257 إلی 279 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبرنامه ریزی استراتژیکمدیریت آموزشیراهبردهای مدیریت آموزشی
-
2.
مؤلف : پهلوان مقدم، اسما ؛ سیدکاظمی، ناهید ؛ علی نیا، سیما ؛ علیمردانی، مسعود ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (12 صفحة - من 187 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتعملکردسازمانتحول و نوسازی
-
3.
مؤلف : فریور تنها، الهه ؛ نامدار فرزانه اقدم، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (14 صفحة - من 242 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:عملکردخودکارآمدیقضاوت حسابرسعملکرد قضاوت
-
4.
مؤلف : بروکی میلان، سینا ؛ هاکی مصر کانلو، نادیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 254 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:عملکردراه کارهاآموختن یادگیری علم دانش آموزان
-
5.
مؤلف : راستینه، مرتضی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (10 صفحة - من 421 إلی 430 )
-
6.
مؤلف : شهبازی، حمیدرضا ؛ امیری پریان، کیوان ؛ بهمنی، پریسا ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (15 صفحة - من 274 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:رقابتعملکردمشتری مداریگرایش تامین پایه
-
7.
مؤلف : مفتی زاده، راژان ؛ کشاورز، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (10 صفحة - من 60 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعملکردسیستم های پویابرند
-
8.
تاثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات و سیستم مدیریت روابط با مشتریان برکیفیت سیستم و عملکرد درخدمات بانکی
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ رنجی بر، حسنا ؛ میرزاابوالحسن خان ایلچی، سارا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (16 صفحة - من 2062 إلی 2077 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبانککیفیت سیستمقابلیت های فناوری اطلاعاتسیستم مدیریت روابط با مشتریان
-
9.
مؤلف : مولاپور، سعید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (7 صفحة - من 855 إلی 861 )
-
10.
مؤلف : رجبی نیا، امیر حسین ؛ جاویدی، یوسف ؛ قزلباش مقدم، علیرضا ؛ محمدی، محمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (8 صفحة - من 763 إلی 770 )
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (676 مقالة)
- ب (336 مقالة)
- علمی-ترویجی (86 مقالة)
- الف (83 مقالة)
- بین المللی (59 مقالة)
- A (46 مقالة)
- ملی (40 مقالة)
- B (33 مقالة)
- A+ (25 مقالة)
- ج (20 مقالة)
- د (10 مقالة)
- C (6 مقالة)