کلمة المفتاح مشتری مداری / (136 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شهبازی، حمیدرضا ؛ امیری پریان، کیوان ؛ بهمنی، پریسا ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (15 صفحة - من 274 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:رقابتعملکردمشتری مداریگرایش تامین پایه
-
2.
مؤلف : دهقانی، ساناز ؛ اقدسی، محمد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (9 صفحة - من 324 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییمشتری مداریمهندسی کیفیتگسترش عملکرد کیفیت
-
3.
بررسی اثر جاری سازی استاندارد IATF16949 در نمایندگی های خودروساز و اثرات آن بر رضایت و وفاداری مشتری
مؤلف : لواف، ثمین ؛ بهنیا، هدیه ؛ اشکانی، امید ؛ محبوبی زاده، شقایق ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (8 صفحة - من 953 إلی 960 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریسیستم مدیریت کیفیت در صنعت خودروIATF16949نمایندگی خودروسازطرح اقتضایی
-
4.
مؤلف : برزگرکار چوکامی، محمد ؛ طالقانی، محمد ؛ صالح پور، سهیلا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (11 صفحة - من 717 إلی 727 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمشتری مداریارتباط با مشتری
-
5.
مؤلف : سلیمی خورشیدی، سمیه ؛ مخلصی، مجید ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 11 (24 صفحة - من 322 إلی 345 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریرسانههای اجتماعیوفاداری مشتریان بانک
-
6.
كاتب مسؤول : مهدوی نژاد، صدیقه ؛ مؤلف : منوریان، عباس ؛ عباس زاده، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (17 صفحة - من 803 إلی 819 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارمشتری مداریکیفیت محصولفروش محوری
-
7.
مؤلف : سالاری، اکرم ؛ ضابط، شادی ؛ كاتب مسؤول : افشانی، سید علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1402 - شماره 62 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدیریت مشارکتیمشتریمداریبانک صادراتبینش مشتری
-
8.
مؤلف : طباطبائی، سید مصطفی ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (11 صفحة - من 373 إلی 383 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریعملکرد فروشمربیگری مدیریتیفروش انطباقی
-
9.
مؤلف : مرزدشتی، طاهره ؛ محرابی، جواد ؛ كاتب مسؤول : جزنی، نسرین ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1402 - شماره 53 التصنيف A+ (Azad University (22 صفحة - من 73 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیشایستگیمشتریمداریمدیریت استراتژیک منابع انسانی
-
10.
مؤلف : سالاری، حمید ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، سید محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی»تابستان 1402 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 137 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمشتری مداریارتباطات شبکه ایالگوی مدیریتمشتریبانکمدیرانارتباطاتهـامدیریتاطلاعاتکدگذاریبـا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- ب (11 مقالة)
- ملی (9 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- بین المللی (7 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)