کلمة المفتاح تبلیغات / (2566 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مولائی، حمیده ؛
مجلة:گنجينه سما»آذر 1403 - شماره 54 (2 صفحة - من 12 إلی 13 )
-
2.
كاتب مسؤول : افتخار جهرمی، گودرز ؛ مؤلف : عاکفی قاضیانی، وحید ؛ میلانی، سید مصطفی ؛
مجلة:پژوهشنامه حقوق تطبیقی»پاییز 1403 - شماره 15 ، ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 10 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتایجابحقوق انگلستانحراجدعوت به معامله
-
3.
مؤلف : دهقانی فیروزآبادی، سیدجلال ؛ كاتب مسؤول : رادفر، فیروزه ؛
مجلة:پژوهشنامه دیپلماسی فرهنگی»پاییز 1403، دوره اول - شماره 3 (49 صفحة - من 8 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:جنگ روانیتبلیغاتدیپلماسی عمومیدیپلماسی فرهنگیقدرت نرمدیپلماسی دیجیتالامور عمومی
-
4.
مؤلف : حسانی خبر، حمزه ؛ باقری، مهدی ؛ مراد پور، سعید ؛ كاتب مسؤول : پاسلاری، پیام ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1403 - شماره 13 (22 صفحة - من 187 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیرسانههای اجتماعیتبلیغاتبازاریابیتبلیغات اقناعی
-
5.
مؤلف : حسینی، سیدمحمدحسین ؛ صادقی، وحید ؛
مجلة:پژوهش نامه تاریخ، سیاست و رسانه»پاییز 1403 - شماره 27 (33 صفحة - من 64 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سیاسیتبلیغات انتخاباتیحوزه انتخابیه ممسنی و رستمستاد انتخاباتیمناطق و سکونتگاه هانامزدهای انتخاباتیرستمتبلیغاترأی
-
6.
مؤلف : درویشی، روزبه ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»دهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی ، ملی (11 صفحة - من 1224 إلی 1234 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتبلیغاتخرده فروشیکالای لوکس
-
7.
مؤلف : ناطقی، مهدیس ؛
مؤتمر:همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین»اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین (14 صفحة - من 3873 إلی 3886 )
الکلمات المفتاحية:بازرگانی خارجیبازاریابیبازرگانیبازاریابی رابطهمندبازرگانی داخلیرسانههای اجتماعیبازاریابی سنتیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازارتجاریتولیدمعاملاتخدماتمصرفکنندهمحصول
-
8.
مؤلف : زمزم، فاطمه ؛ زمزم، کبری ؛
مؤتمر:همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین»اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین (25 صفحة - من 7040 إلی 7064 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبررسیهنر تجسمیتصویرسازینمادگراییکوبیسمگرافیکتاثیرگذاراشکالگرافیک نوینمدطراحیهنرپوششزنانپوشاکسبکنقاشیفرهنگپارچه
-
9.
مؤلف : صحت، محمد ؛ اسماعیلی، دکتر محمد رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، عالمي (10 صفحة - من 422 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدل های تبلیغاتمدیریت تبلیغاتراهبردهای تبلیغاتی
-
10.
مؤلف : بلوچ، محمود ؛ زاهد شیخی، حمید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (11 صفحة - من 1249 إلی 1259 )
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (225 مقالة)
- ب (173 مقالة)
- علمی-ترویجی (67 مقالة)
- الف (50 مقالة)
- ج (13 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (17 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (13 مقالة)
- مؤتمر منطقه ایی (1 مقالة)