کلمة المفتاح Advertising / (195 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عزیزی نیا، مریم ؛ صادقی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 125 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشخصی سازیتبلیغات شخصی سازی شده
-
2.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 68 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:قدرت ستارهتبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
3.
مؤلف : Karami، Maziar ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:MarketingBrandbusinessbehaviorTrustconsumerAdvertising
-
4.
كاتب مسؤول : خانجانی هراتبر، عمار ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (17 صفحة - من 739 إلی 755 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمسئولیت اجتماعیاستان گیلاننمایندگی های همراه اول
-
5.
مؤلف : سالاری، اکرم ؛ ضابط، شادی ؛ كاتب مسؤول : افشانی، سید علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1402 - شماره 62 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدیریت مشارکتیمشتریمداریبانک صادراتبینش مشتری
-
6.
مؤلف : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:رسانه»تابستان 1402 - شماره 131 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 49 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغفراتحلیلقصد خریدمرور نظام مند
-
7.
مؤلف : گودرزی، پگاه ؛ فهیمی فر، علی اصغر ؛
مجلة:مهارت آموزی»تابستان - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتهنرشبکه های اجتماعیآموزش های فنی حرفه ایمهارت آموز
-
8.
مؤلف : Emami، Asma ؛ Moharamzadeh، Mahrdad ؛ Imanzadeh، Masoud ؛ كاتب مسؤول : Javid، Majid ؛
مجلة:Sports Business»Summer 2023 - Number 7 (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityAdvertisingSports TourismentertainmentSports EventsDestination Tourism Marketing
-
9.
مؤلف : تبریزنیا تبریزی، زهرا ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای هنر و علوم انسانی»خرداد 1402 - شماره 7 (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتعکاسیاثرگذاریعکاسی مفهومیپیاممخاطبهنرتصویرایده
-
10.
مؤلف : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ كاتب مسؤول : رضایی، علی اکبر ؛
مجلة:رسانه»بهار 1402 - شماره 130 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 119 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:فضای رسانهای ایرانمحصولات فرهنگی. مدل تبلیغاتی محصولات فرهنگیتبلیغاترسانهایاطلاعاتمدل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (62 مقالة)
- علمی-پژوهشی (29 مقالة)
- الف (16 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- A (8 مقالة)
- B (8 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- A+ (2 مقالة)