کلمة المفتاح Advertising / (196 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلات
-
52.
مؤلف : بختیاری بستاکی، ثریا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science (30 صفحة - من 227 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیرویکرد دادهبنیادفریب ادراکشده
-
53.
مؤلف : طاهرزاده موسویان، سیدفخرالدین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (11 صفحة - من 256 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیفضای مجازیموتورسازیبازاریابی و تبلیغات
-
54.
مؤلف : اسحاقی، مرتضی ؛
مجلة:علوم خبری»زمستان 1400 - شماره 40 (22 صفحة - من 201 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتامام حسین(علیه السلام)نهضت عاشوراروش گفتاری و رفتاری
-
55.
كاتب مسؤول : هاشمی خواه، زینب ؛ مؤلف : افشانی، سید علیرضا ؛
مجلة:مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی»زمستان 1400 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science (25 صفحة - من 53 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت مصرفتلویزیونتبلیغات بازرگانیاقتصاد مقاومتی
-
56.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : برهانی، محبوبه ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 173 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغاتاینستاگرامبرندهای انسانیبازاریابیشبکههای اجتماعیشبکه اجتماعی اینستاگرامدلبستگیمحصولات
-
57.
مؤلف : محسنی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی بودجه و مالی»زمستان 1400 سال دوم - شماره 4 (19 صفحة - من 161 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتG22: ساختار سرمایهشرکتهای بیمه. طبقهبندی JEL : G10G32بازاربیمهشـرکت هـای
-
58.
كاتب مسؤول : رفاهی، سمانه ؛
مجلة:زبان پژوهی»زمستان 1400 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 209 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:آگهی تجاریاصول ادبدورتوتحلیل گفتمانکاربردشناسی
-
59.
كاتب مسؤول : منجذب، محمدرضا ؛ مؤلف : صیادی، محمد کاظم ؛ فرصیاد، محمدجواد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1400 - شماره 63 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 52 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفاه اجتماعینظریه بازیزنجیره تامین سبززنجیره تامین غیرسبز
-
60.
مؤلف : میراحمدی، منیر السادات ؛ جلالی، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتکوید 19خردهفروشیهاخردهفروشهای اینترنتیتبلیغات ویروسی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (62 مقالة)
- علمی-پژوهشی (29 مقالة)
- الف (16 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- A (8 مقالة)
- B (8 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- A+ (2 مقالة)