کلمة المفتاح بازاریابی و تبلیغات / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهرزاده موسویان، سیدفخرالدین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (11 صفحة - من 256 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیفضای مجازیموتورسازیبازاریابی و تبلیغات
-
2.
كاتب مسؤول : باقری توستانی، حامد ؛ مؤلف : فروردین پور، عباس ؛ نجفی اندرور، محمد نبی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر و آبان 1399، دوره اول - شماره 4 (13 صفحة - من 49 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیشرکت سایپاتبلیغاتبازاریابیضعفبازاریابی و تبلیغات
-
3.
مؤلف : اسدی، حسن ؛ گودرزی، محمود ؛ جاوید، مجید ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»پاییز 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های جمعیگردشگری ورزشیبازاریابی و تبلیغات
-
4.
مؤلف : دانایی، محمدحسین ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»اسفند 1388 - شماره 105 (1 صفحة - من 17 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی و تبلیغاتانحصارمشتری مداریبازاریابی خدمات بانکی
-
5.
مؤلف : گلچین فر، شادی ؛ بختایی، امیر ؛
مجلة:تدبیر»شهریور 1385 - شماره 172 (3 صفحة - من 56 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریاطلاعاتمشتریانتبلیغاتبازاریابیبازاریابی و تبلیغاتمبادله
-
6.
مؤلف : بختایی، امیر ؛ گلچین فر، شادی ؛
مجلة:تدبیر»مرداد 1385 - شماره 171 (3 صفحة - من 52 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیبازاربازاریابی و تبلیغاترسانهبودجهبرنامه تبلیغاتی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات راهبردی ورزش و جوانان 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)