کلمة المفتاح بازاریابی خدمات بانکی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آقاداود، رسول ؛ طالبی، احمدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (25 صفحة - من 171 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیمشتریتصمیم گیری چند معیارهبازاریابی خدمات بانکیوفاداری
-
2.
مؤلف : شمس الدینی، سهیلا ؛ میرابی، وحید رضا ؛ كاتب مسؤول : حنیفی، فرهاد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتخدمات بانکیبازاریابی خدمات بانکیاثربخشی تبلیغات
-
3.
مؤلف : بهرامی، مجتبی ؛ سیدهاشمی تولون، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدمات بانکیادراک از ریسکپرداخت الکترونیکیریسکادراکریسـکادراک ریسکپژوهش
-
4.
مؤلف : معینی، علی ؛ بهرادمهر، نفیسه ؛ احراری، مهدی ؛ خادم شریعت، سمیه ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1391 - شماره 64 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدمات بانکیشبکه عصبی GMDHارزش طول عمر مشتریامتیازدهیمشتریمشتریانبانکاطلاعاتارزشمدیریت ارتباط با مشتری
-
5.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ غلامی کرین، محمود ؛
مجلة:دانشور رفتار»دی 1385 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 49 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانرفتار مصرف کنندهبازاریابی خدمات بانکیترجیح نام تجاری
-
6.
مؤلف : ونوس، داور ؛ صالحی ممان، محمود ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1383 - شماره 67 ISC (21 صفحة - من 157 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریسیستم های خودپردازخودپرداز بانکیفناوری های مدرن بانکیفناوری های خودخدمتبازاریابی خدمات بانکی