پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : احمدی، مجید ؛ تهذیبی، سارا ؛ كاتب مسؤول : سهرابی، شهلا ؛
(24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تعاملارزش تبلیغاتانگیزه های لذت جویانهشخصی سازی تبلیغاتو قصد خرید
-
مؤلف : عاقل قدیهه، زهرا ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ باقری، مهدی ؛ كاتب مسؤول : حسن پور، اسماعیل ؛
(17 صفحة - من 25 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیشرکتهای کوچک و متوسطتئوری زمینهایراهاندازی موفق
-
مؤلف : هداوند، سارا ؛ مینویی، مهرزاد ؛ كاتب مسؤول : محمد پورزرندی، محمد ابراهیم ؛
(20 صفحة - من 42 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:تامین مالیتحلیل پوششی دادهبهسازی و نوسازیمقدار تعدیلشده دامنهمحدودهها و محلات هدف بازآفرینی شهری
-
كاتب مسؤول : حسین پور، مهدی ؛ مؤلف : پورداد، محمد ؛
(19 صفحة - من 62 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگی کاریسرمایه اجتماعیرهبری خدمتگزارکارکنان شهرداری کرمانشاه
-
مؤلف : عادلخانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
(23 صفحة - من 81 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدل SWOTاستراتژی های بازاریابی
-
مؤلف : میرزامحمدی، مجید ؛ نوابخش، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
(23 صفحة - من 104 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:معلولانتوسعه کارآفرینیجانبازانرویکرد توانمندسازی
-
مؤلف : شمس الدینی، سهیلا ؛ میرابی، وحید رضا ؛ كاتب مسؤول : حنیفی، فرهاد ؛
(19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتخدمات بانکیبازاریابی خدمات بانکیاثربخشی تبلیغات
-
مؤلف : رزمی بنفشه ورق، ندا ؛
(26 صفحة - من 146 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:عوامل انسانیعوامل مالیشرایط فیزیکیعوامل وابستگی سازمانیعوامل خدماتی سازمانی
-
مؤلف : بیگ مرادی، رضا ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
(25 صفحة - من 172 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیوفاداری مشتریانشخصیت برندصنعت لوازم خانگی
-
مؤلف : زریه، سالومه ؛ مختاری بایع کلایی، مهران ؛ كاتب مسؤول : عدالتیان شهریاری، جمشید ؛
(17 صفحة - من 197 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:اجتماعیسیاسیفرهنگیاقتصادیشخصیتیفردیمالیتوسعه کارآفرینی زنان
-
مؤلف : سفیدگر، افروز ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
(21 صفحة - من 214 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:ارزش اجتماعیرضایت شغلی کارکنانارزش اقتصادیبرند کارفرماارزش کاربردیارزش توسعهارزش علاقه
-
مؤلف : صفایی تبریزی، الهه ؛
(32 صفحة - من 235 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:مولفههای حسابداری مبتنی بر صورتهای مالی تعهدیمولفههای حسابداری مبتنی بر صورتهای مالی تعهدی – جریانهای نقدیآنالیز همبستگی بنیادی
-
مؤلف : بهمنش، مهرانه ؛ میرسپاسی، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛
(24 صفحة - من 267 إلی 290 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادار تهرانحاکمیت شرکتیسیاستهای مالیدانش مالی مدیرعامل
-
مؤلف : عبدالرحیمیان، علی اصغر ؛ فلاح، میر فیض ؛ كاتب مسؤول : انواری رستمی، علی اصغر ؛
(23 صفحة - من 291 إلی 313 )
الکلمات المفتاحية:بانکالگوی فرایندیالگوی عمومیمدیریت سرمایهگذاری
-
مؤلف : قوامی لاهیجی، شیوا ؛ باقری، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحید رضا ؛
(26 صفحة - من 314 إلی 339 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادصنعت خرده فروشیبازاریابی محتوا
-
مؤلف : ابراهیمی ورکیانی، احسان ؛ فدوی اصغری، عارفه ؛ فتحی، زاداله ؛ كاتب مسؤول : مینویی، مهرزاد ؛
(21 صفحة - من 340 إلی 360 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیمدنیسرمایه اجتماعی کاری
-
مؤلف : سید حسینی، سیدمجید ؛ فلاح، میرفیض ؛ كاتب مسؤول : نعمتی زاده، سینا ؛
(24 صفحة - من 361 إلی 384 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیکیفیت خدماتکار احساسیتصویرذهنی کارکنان از برند سازمان
-
مؤلف : یونسی، امید ؛ كاتب مسؤول : معمارزاده طهران، غلامرضا ؛
(14 صفحة - من 385 إلی 398 )
الکلمات المفتاحية:سیاست پولیتصمیم گیریمدیریت نقدینگیخط مشیابزارهای پولی
-
مؤلف : شیخ، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، شیوا ؛
(21 صفحة - من 399 إلی 419 )
-
مؤلف : معتمدی فرد، سروش ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ كاتب مسؤول : بیات ترک، امیر ؛
(35 صفحة - من 420 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریتحقیق و توسعهتوسعه محصول جدیدفناوری مالیفناوری نظارتی
-
مؤلف : رسولی، کامران ؛ چراغعلی، محمودرضا ؛ گرجی، محمدباقر ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
(18 صفحة - من 455 إلی 472 )
الکلمات المفتاحية:توسعهسازمانحاکمیت شرکتی .کارآفرینی
-
مؤلف : نیک زاد، عباس ؛ كاتب مسؤول : کاباران زاده قدیم، محمدرضا ؛
(21 صفحة - من 473 إلی 493 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی اقیانوس آبیتجاری سازی تولیدتولید نوآورانهتولید نوآورانه سیستماتیک
-
مؤلف : حبیبی، محمد ؛ هاشمی، سید محمود ؛ كاتب مسؤول : معظمی، مجتبی ؛
(21 صفحة - من 494 إلی 514 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی اجتماعینوآوری در محصولنوآوری در خدمات