تابستان 1389، سال دوم - شماره 6
-
مؤلف : جفره، منوچهر ؛ بابابیک، ربابه ؛
(25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تعارضساختارسازمانیاستراتژی های مدیریت تعارض
-
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ رامین مهر، حمید ؛ جهانسوزان، دنیا ؛
(26 صفحة - من 26 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:سیستم اطلاعاتیپیاده سازیعوامل مهم موفقیت ١مسائل کلیدی ٢
-
مؤلف : قاسمی، بهروز ؛ جوانمرد قصاب، مهدی ؛
(24 صفحة - من 52 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراکی ١ارزش ادراکی هزینه ٢منحـصر بـه فـرد بـودن ٣ و تمایـل جهت پرداخت هزینه اضافی ٤ و تمایلات رفتاری مشتریان ٥ارزش نام تجاری مبتنی بر مشتری 6 گرایی
-
مؤلف : اکبری، مهدی ؛ مرادی، محمود ؛
(26 صفحة - من 76 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:روش ارزیابی متوازنگسترش عملکرد کیفیتسبد پروژه های استراتژیک
-
مؤلف : حقیقت منفرد، جلال ؛ اوسط حضرتی، علی ؛ میرزازاده، حجت ؛
(26 صفحة - من 102 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیتعهد مستمرعملکرد کارکنانتعهد تکلیفی: تعهد سازمانی
-
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ زادوریان، ادوارد ؛
(20 صفحة - من 128 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:مشتریارزیابی کیفیت خدماتاندازه گیری رضایت مشتریانCSM
-
مؤلف : نعمتی زاده، سینا ؛ سراجی، سیدمحمدجواد ؛
(22 صفحة - من 148 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:جستجوی اطلاعاترفتار مصرف کنندهدانش محصولدرگیری ذهنی طبقه محصولچرخه عمر خانوادهنان صنعتی
-
مؤلف : فلاح شمس، میرفیض ؛ امامی، محمد رضا ؛ هاشمی، نازنین ؛
(29 صفحة - من 170 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:تضمینهمدلیمدل سروکوالقابلیت اطمینانمسئولیت پذیریابعاد فیزیکیدسـتگاه ATM