کلمة المفتاح اندازه گیری رضایت مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بندریان، رضا ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1390 - شماره 9 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 201 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکسب وکارهای عرضه کننده خدمات دانشیسازمان های پژوهش و فناوریمعیارهای رضایت مشتریانتحلیل عاملی اکتشافی و تاییدیاندازه گیری رضایت مشتریانكسبوكارهاي عرضهكننده خدمات دانشيسازمانهاي پژوهش و فناورياندازهگيري رضايت مشتريانرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریاناطلاعاتشناساییخدمات
-
2.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ زادوریان، ادوارد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1389، سال دوم - شماره 6 (20 صفحة - من 128 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:مشتریارزیابی کیفیت خدماتاندازه گیری رضایت مشتریانCSM
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة اندیشه مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)