کلمة المفتاح CSM / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عظیمی، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1395 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 115 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیت خدماتسازمان دولتیاستان زنجانCSMخدمت گیرندگان
-
2.
مؤلف : فتحی، حبیبه ؛ ولی بیگی، حسن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1394 - شماره 71 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 14 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:صادراتروسیهتوان رقابتیCSMموقعیت یابی تجاری
-
3.
مؤلف : جوادی پور، محمد ؛ سهرابی، پوریا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1392 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 129 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:اماکن ورزشیسنجش رضایت مشتریمناسبسازیارائۀ راهکاراستانداردهااماکنCSMرتبهبندیمدیران
-
4.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ زادوریان، ادوارد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1389، سال دوم - شماره 6 (20 صفحة - من 128 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:مشتریارزیابی کیفیت خدماتاندازه گیری رضایت مشتریانCSM
-
5.
مؤلف : گیوه چی، سعید ؛ قرخلو، مهدی ؛ حاتمی نژاد، حسین ؛ نظریها، مهرداد ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه ناحیهای»بهار و تابستان 1388 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 147 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:تهرانسوانحآتش نشانیارتقاء دسترسیMaximinCSMDSM
-
6.
مؤلف : قربانی زاده، وجه ا ؛ اسدپور، امین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1386 - شماره 16 ISC (42 صفحة - من 125 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:فرایند یادگیری سازمانیسیبرنتیکسازماناطلاعاتکارکنانCSMسازمان یاد گیرندهفرهنگ یادگیری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)