کلمة المفتاح معیارهای رضایت مشتریان / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بندریان، رضا ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1390 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 201 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکسب وکارهای عرضه کننده خدمات دانشیسازمان های پژوهش و فناوریمعیارهای رضایت مشتریانتحلیل عاملی اکتشافی و تاییدیاندازه گیری رضایت مشتریانكسبوكارهاي عرضهكننده خدمات دانشيسازمانهاي پژوهش و فناورياندازهگيري رضايت مشتريانرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریاناطلاعاتشناساییخدمات