بهار 1397 - شماره 37 التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ فاطمی فر، آزاده ؛ قائم مقامی فراهانی، خدیجه ؛
(28 صفحة - من 7 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه آزادبرندسازیهویت برندDNAبرند
-
مؤلف : تاری، غفار ؛ خدایی، علی ؛
(23 صفحة - من 35 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشعوامل انگیزشیهنجارهای اجتماعیعوامل تکنولوژیکیمقاومت کارکنانبیزاری از باختفقدان حمایت مدیریتی
-
مؤلف : دانیالی ده حوض، محمود ؛ عساکره، ابراهیم ؛
(21 صفحة - من 58 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تسهیم اطلاعاتروش دلفی فازیتوانمندسازی سازمانیتکنیک AHP فازیکنترل تصمیمات سازمانچارچوب ساختاری پویاتکنیک TOPSIS فازی
-
مؤلف : عشاقی، فرزانه ؛ ذاکری، محمد ؛
(22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیتحکیم رابطه
-
مؤلف : شاکریان، حامد ؛ اسدالهیان، فرشته ؛
(30 صفحة - من 101 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعروش تحلیل مسیرعملکرد تولیدرضایت مندی مشتری
-
مؤلف : نجف زاده، محمد رحیم ؛ عبدالحسین زاده، اکبر ؛ مختاری، لعیا ؛ بابازاده، محمد ؛
(17 صفحة - من 131 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانتصمیم خریدارزش ویژه برنداعتمادبرند
-
مؤلف : علی نژاد، علیرضا ؛ خلیلی، جواد ؛
(18 صفحة - من 148 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل پوششی دادههاکاراییدادهکاویشاخص مالم کوئیستدرخت تصمیمشرکتهای دارویی