پاییز 1397 - شماره 39 التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : شفیعی، هادی ؛ صفرنیا، حسن ؛ ملاحسینی، علی ؛
(28 صفحة - من 8 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهقصد خرید مجددتبلیغات تلویزیونیمتغییرهای رفتارشناختیمحصولات گلرنگ
-
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛ صادقی، منصوره ؛
(40 صفحة - من 36 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهاستان گیلانمدل اسپرولز و کندالسبک های تصمیم گیری مصرف کنندهنوشیدنی های گازدار
-
مؤلف : نشاطی، ابوالفضل ؛ عبدالحسین زاده، اکبر ؛ مختاری، لعیا ؛
(19 صفحة - من 76 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغ اینترنتیمدیران تولیدی لوازم ورزشیکسب کارهای کوچک و متوسط
-
مؤلف : علی نژاد، علیرضا ؛ خلیلی، جواد ؛
(18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زنجیره تامین سبزتئوری سیستم های خاکستریتصمیمگیری با معیارهای چندگانهاولویت بندی مشتریان
-
مؤلف : مقیمی، سید مصطفی ؛
(20 صفحة - من 113 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیمهاجرت نخبگانمدیریت استعدادبه کارگیری نخبگانمدیریت نیروهای نخبه
-
مؤلف : نوری، رقیه ؛ هاشمی، سید ذبیح اله ؛
(22 صفحة - من 133 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشتحلیل عاملی تاییدیعوامل کلیدیاستراتژی شخصیسازیاستراتژی کدگذاری
-
مؤلف : مقدس، زهره ؛ صدیق بهزادی، شادان ؛ واعظ قاسمی، محسن ؛ علوی، محمد ؛
(18 صفحة - من 155 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل پوششی داده هازنجیره تامینکارایی سودمحصول برگشت داده شدهشرکت های نساجی
-
مؤلف : هلالی فرد، مجید ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
(28 صفحة - من 173 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانشرکت مخابراتخدمات اینترنتی