تابستان 1397 - شماره 38 التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : نایب زاده، شهناز ؛ اقبالی، اکرم ؛ رادمنش، یاسین ؛
(30 صفحة - من 7 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتوسعه برندنگرش نسبت به تبلیغاتتصویر ذهنی برند اصلی/ جدیدتناسب تصویر
-
مؤلف : قربانی، علی ؛ امیرحصاری، سارا ؛
(22 صفحة - من 37 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رضایت بیمارانبازاریابی پزشکیآمیخته بازاریابی پزشکی
-
مؤلف : انواری رستمی، علی اصغر ؛ رستمی، علی ؛ جلالی، سجاد ؛ ناظمی سجزیی، احمدرضا ؛
(23 صفحة - من 59 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادار تهرانرتبه بندیتاپسیستحلیل رابطه خاکستریتصمیم گیری گروهی
-
مؤلف : رنجبر، محمدحسین ؛ فلاح شمس، میر فیض ؛ رضا زاده، روح اله ؛
(26 صفحة - من 82 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:بازده سهامحجم معاملاتنوسان پذیریمدلهای اتورگرسیو(VAR)مدلهای آرچ و گارچ
-
مؤلف : علایی، امیر ؛ فرج پورخاناپشتانی، قاسم ؛
(29 صفحة - من 108 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکرد کارکنانتحلیل عاملی تاییدیTOPSIS فازیAHP فازیPLS
-
مؤلف : مهرمنش، حسن ؛ اللهیار، قاسم ؛
(32 صفحة - من 137 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیتمدیریت زنجیره تامینعملکرد سازمانی
-
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛ گلی، فاطمه ؛
(16 صفحة - من 169 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:دین اسلامدین داریبازاریابی سبز