کلمة المفتاح نگرش نسبت به تبلیغات / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرآبادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 145 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیکنوستالژینگرشتیزرپوستر
-
2.
مؤلف : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرابادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 140 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیک
-
3.
مؤلف : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 253 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندقصد خریدنگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهور
-
4.
مؤلف : نایب زاده، شهناز ؛ اقبالی، اکرم ؛ رادمنش، یاسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1397 - شماره 38 التصنيف B (Azad University (30 صفحة - من 7 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتوسعه برندنگرش نسبت به تبلیغاتتصویر ذهنی برند اصلی/ جدیدتناسب تصویر
-
5.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ جهانبازی، ندا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 107 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتابعاد ارزش ویژه برندنگرش نسبت به تبلیغاتترفیع های پولی و غیر پولی
-
6.
مؤلف : خدادادحسینی، حمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 33 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالارزش ویژۀ برندباورهای شکلدهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالینگرش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتورزشتبلیغات از طریق ورزشاطلاعات محصولارزش
-
7.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاييز 1388 - شماره 60 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 115 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتبلیغات اینترنتیدرگیری با محصولنگرش نسبت به تبلیغاتمحتوای تبلیغاترفتار مصرفی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)