تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ دیواندری، علی ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ براری، مجتبی ؛
(16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:هویتبانک ملتنظریه برخاسته از داده هاهویت شرکتی
-
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
(19 صفحة - من 29 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبرقتبلیغات اجتماعیاثربخشی تبلیغات اجتماعی
-
مؤلف : ترکستانی، محمدصالح ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بخشنده، قاسم ؛
(19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:پوشاکنگرشقصد خریدمحصولا وارداتی
-
مؤلف : مانیان، امیر ؛ سهرابی یورتچی، بابک ؛ صدیقی، مژده ؛
(18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیآنتروپی شانونفراترکیبالگوی کسب وکار الکترونیکیمعیار های ارزیابی
-
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ جعفری زاده، فروز ؛ رحیمی، فرج الله ؛
(19 صفحة - من 87 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیقابلیتهای بازاریابیجهتگیری راهبردیگرایش به کنترل هزینه
-
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ جهانبازی، ندا ؛
(16 صفحة - من 107 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتابعاد ارزش ویژه برندنگرش نسبت به تبلیغاتترفیع های پولی و غیر پولی
-
مؤلف : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ کریم نژاد، المیرا ؛
(17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریالگوسازی معادلات ساختاریمتغیرهای سازمانییادگیری محوری
-
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
(20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده مشتریتصویر بانکداری اینترنتیرضایت از بانکداری الکترونیکی
-
مؤلف : یعقوبی، نورمحمد ؛ والی زاده اردلان، ارغوان ؛
(18 صفحة - من 161 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:خودآگاهیهوش هیجانیبازاریابی رابطه مندخودمدیریتیمدیریت روابطآگاهی هیجانی
-
مؤلف : رضوانی، حمیدرضا ؛ روحانی، امیررضا ؛
(22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:گونهشناسینقاط مرجع راهبردیراهبرد محصولکسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط