تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛
(19 صفحة - من 13 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:بعد اقتصادیبعد اجتماعیمسئولیت پذیری اجتماعیترجیح برندبعد محیط - زیستی
-
مؤلف : شیرکوند، سعید ؛ خانلری، امیر ؛ حسینی، مهسا ؛
(15 صفحة - من 33 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریتصویر برندشخصیت برندوفاداری نگرشیوفاداری رفتاری
-
مؤلف : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ زنوزی، سیدجعفر ؛
(17 صفحة - من 49 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیمدل معادلات ساختاریبازارگراییعملکرد سازمانیشرکت های صنایع شیمیایی و فرآورده های نفتی ایران.
-
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ احمدی، ایمان ؛
(21 صفحة - من 67 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت راهبردیبرنامه ریزی راهبردیسازمان مادرالگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر
-
مؤلف : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ محمدامینی، طیبه ؛
(20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریوفاداریتبلیغات توصیه ایخدمات منصفانه
-
مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ عباسی، احمد ؛
(17 صفحة - من 109 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرف کنندهاعتماد به برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبزترجیح برند سبز
-
مؤلف : رضائیان، علی ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛
(19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:نظام سلامتخوشه بندی سلسله مراتبیتعامل پذیریشبیه سازی پیوسته