تابستان 1389 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حبیبی، معصومه ؛ حسن بیگی، ابراهیم ؛
(18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد تنوعتوسعه درونیمزیت راهبردیسرمایه گذاری درونی توام با ریسک (ICV)منابع رابطه ایسرمايهگذاري دروني توأم با ريسك (ICV)منابع رابطهايشرکت مادرراهبردیتنوعروابطایجاد ارزش
-
مؤلف : گلابی، امیر محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ یدالهی فارسی، جهانگیر ؛
(16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمفهوم پردازیبنگاه¬های کوچک و متوسطپژوهش موردیمفهومپردازيبنگاههاي کوچک و متوسطبازاریابیبازارکارآفرینیعناصر آمیخته بازاریابیمدیر
-
مؤلف : رضائیان، علی ؛ لشکر بلوکی، مجتبی ؛
(26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیمورد پژوهی چندگانهنوع آرمانیتصمیم¬گیری استراتژیکتصميمگيری استراتژيکاطلاعاتاستراتژیفرآیند تصمیمگیری استراتژیکآرمانیمنابع اطلاعاتی
-
مؤلف : ناظمی، شمس الدین ؛ مرتضوی، سعید ؛ جعفریانی، حسن ؛
(20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:عملکردیادگیری سازمانیتفکر راهبردینرخ بازده دارائیهانرخ بازده داراییهامدیرانآزمون
-
مؤلف : کسائی، مسعود ؛ احمدی، محمد ؛
(14 صفحة - من 89 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:هم¬خوانی درونیهم¬خوانی بیرونیقوت راهبرد بازاریابیسبک تدوین راهبردهمخوانی درونیهمخوانی بیرونیقوت راهبرد بازاریابیهمخوانیبازار
-
مؤلف : میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ طالعی فر، رضا ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
(16 صفحة - من 103 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمدیریت دانشدر نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکت¬های کوچک و متوسطشرکتهای کوچک و متوسطتاپسیس (TOPSIS)دانشاطلاعاترگرسیونتسهیم دانش
-
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛
(27 صفحة - من 119 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازارگرایی در بنگاه های خدماتی و بانکهاایجاد هوشمندینشر هوشمندیمشتری گراییرقیب گراییبازارمقیاسبانکهای تجاریاطلاعات