بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
(36 صفحة - من 13 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:برندتحلیل مضمونکالاهای تند مصرفتعالی برند
-
كاتب مسؤول : ترکستانی، محمد صالح ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بخشی زاده برج، کبری ؛ جاهدی، پدرام ؛
(23 صفحة - من 49 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل گفتمانکشور خاستگاهجوامع دور از وطنبازاریابی جوامع دور از وطنکشور میزبان
-
مؤلف : عرفای جمشیدی، شادی ؛ آقایی داغلیان، محمد ؛ اسگندری، کریم ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛
(41 صفحة - من 72 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:صنایع کوچک و متوسطزنجیره ارزشآفرینیارزشآفرینی چابک
-
كاتب مسؤول : خادمی گراشی، مهدی ؛ مؤلف : علی پور، حسین ؛ چیت ساز، مسعود ؛
(35 صفحة - من 113 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:لاکانساحت خیالیساحت نمادینواژههای کلیدی: میل مصرفکنندهسنجه میلتئوری دیگری
-
كاتب مسؤول : شریعت نژاد، علی ؛ مؤلف : رضایی نژاد، هادی ؛
(27 صفحة - من 148 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبرندگفتگوی برندقدرت گفتگوپذیری برند
-
كاتب مسؤول : موقر، مرتضی ؛ مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ باقری، مژگان ؛
(21 صفحة - من 175 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهشرکت های بیمهتمایل به خریدبازی وارسازیمشتریان بیمه
-
مؤلف : شیری، نعمتاله ؛ مرادنژادی، همایون ؛
(33 صفحة - من 196 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:توسعه نوآوریواحدهای فناوراشتغال دانشبنیانشرکتهای کارآفرینانه