الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 12 |
روانشناسی 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 14 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 6 |
العلمية - البحثية 4 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : خادمی گراشی، مهدی ؛ مؤلف : محمدیان، ستاره ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 814 إلی 837 )
الکلمات المفتاحية:انسانانگاری برندشادمانی مصرفکنندهدیدگاه لذتگرادیدگاه سعادتگرااصالت برند
-
2.
كاتب مسؤول : خادمی گراشی، مهدی ؛ مؤلف : علی پور، حسین ؛ چیت ساز، مسعود ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 113 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:لاکانساحت خیالیساحت نمادینواژههای کلیدی: میل مصرفکنندهسنجه میلتئوری دیگری
-
3.
كاتب مسؤول : خادمی گراشی، مهدی ؛ مؤلف : بخش نژاد، رضا ؛ نصرتی، شیوا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 151 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار منبعبازاریابی توصیه ای الکترونیکیمدل پذیرش اطلاعاتکیفیت بحثماهیت وبسایتاطلاعاتپذیرش اطلاعاتکیفیت اطلاعاتکیفیتمصرفکنندگانمفیدبودن اطلاعات
-
4.
كاتب مسؤول : خادمی گراشی، مهدی ؛ مؤلف : رستمی، اکبر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:نیات رفتاریارزش تجربیپیوستگی اجتماعینوستالژی (یادمانه)نوستالژیرستوراننوستالژیکرفتار مصرفحس
-
5.
مؤلف : خادمی گراشی، مهدی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1399 - شماره 114 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 97 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبازاریابی بخش عمومیتعهد به پرداخت مالیاتامکان فرار مالیاتیارزش ادراکی
-
6.
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ خسروی، ابوالفضل ؛ شفیعیرودپشتی، میثم ؛ خادمی گراشی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : راد، سید سعید ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1399 - شماره 33 ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:ارتباط اقتصادیبخش تولیدروش دادهبنیادفروشگاههای رنجیرهایفروشگاه زنجیرهای شهروند
-
7.
كاتب مسؤول : خادمی گراشی، مهدی ؛ مؤلف : صفوی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 213 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:ترسبازاریابی اجتماعیباور به تهدید سلامتنیات ترک کردنسطوح گرافیک
-
8.
مؤلف : خادمی گراشی، مهدی ؛ نوروزی، مهناز ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 103 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:لذتانگیختگیمحتوای احساسی پیامسببک ارتباطی مفهوم گراسبک ارتباطی اجتماعی گرانیت های رفتاری خرید
-
9.
مؤلف : خادمی گراشی، مهدی ؛ شجاع، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانقابلیت بازاریابینفوذ تصمیمگیری
-
10.
مؤلف : خادمی گراشی، مهدی ؛ اسحاقی، سیدمحمدصادق ؛ خسروی، محمدابراهیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 151 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحلیل استنادیتحلیل محتویمقاله های علمی پژوهشی