کلمة المفتاح انسان انگاری برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خادمی گراشی، مهدی ؛ مؤلف : محمدیان، ستاره ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 814 إلی 837 )
الکلمات المفتاحية:اصالت برندانسانانگاری برندشادمانی مصرفکنندهدیدگاه لذتگرادیدگاه سعادتگرا
-
2.
كاتب مسؤول : ساعدی، عبداله ؛ مؤلف : حسینی، مینا ؛ جوانمرد، مریم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره جدید - شماره 55 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 63 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:برندکسبوکارهای نوپاانسانانگاری برندرویکرد کیو
-
3.
مؤلف : محمدی، داوود ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (22 صفحة - من 18 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:نگرش نسبت به فاصله گذاریانسان انگاری برنددفاع از برندعشق برندعشقمحصولاتکارکنانانسان انگاری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |