کلمة المفتاح عشق برند / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پورمحمد، رضا ؛ رضایی دیزگاه، مراد ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1402 - شماره 2 (26 صفحة - من 144 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش برنداعتماد برندعشق برنداحترام برند
-
2.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
3.
مؤلف : محمدی، داوود ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (22 صفحة - من 18 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:نگرش نسبت به فاصله گذاریانسان انگاری برنددفاع از برندعشق برندعشقمحصولاتکارکنانانسان انگاری
-
4.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛ عسکری، آزاده ؛ كاتب مسؤول : براتی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 744 إلی 768 )
الکلمات المفتاحية:ذهنخودجوهر و عرضکنش متقابل نمادینعشق برندسازمان اجتماعینظریه کنش متقابل نمادینعشقنمادهانظریة کنش متقابل نمادینمفهومجوهرپژوهش
-
5.
مؤلف : شكيب، بهناز ؛ كريمي سراحي، سبحان ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1400 - شماره 26 (22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعشق برندتبلیغات دهان به دهانارزش سودمندگرایانهبازاریابی بازیگونهاسنپ فودمشتریمشتریانعشقمصرفکننده
-
6.
مؤلف : عباسی، روژین ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 59 (جلد هشتم) (25 صفحة - من 67 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتبلیغات دهان به دهاناینستاگراماعتماد به افراد سلبریتی در تبلیغات رسانه های اجتماعیارزش سودمندگرایانهنگرش به برند در رسانه اجتماعیعشق برند
-
7.
مؤلف : براتی کهریزسنگی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قره چه، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:جوهرعرضمعیارهای ذهنیعشق برندماهیت برندعشقشناساییمفهومBrandعاطفیجوهر و عرضپژوهش
-
8.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : غیور، مرتضی ؛ چمنی هروی، تکتم ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:عشق برنداصالت برندنیاز به منحصر بفرد بودنهتل های پنج ستاره شهر مشهد
-
9.
مؤلف : شجیع، کیانوش ؛ ادیب روشن، فرشته ؛ حیدری، رضا ؛ كاتب مسؤول : عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجلة:علوم ورزش»تابستان 1399- شماره 38 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:فوتسالهوادارانعشق برندبازاریابی ارتباطیفرش آرای مشهد
-
10.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 277 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)