کلمة المفتاح ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مصرفکننده / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پورنگ، علی ؛ گلین سیدی، سیده ستایش ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنگرش برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتصمیم گردشگرانگردشگری لوکس
-
2.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 277 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعی
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛ حسینی، سید مجتبی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژۀ برندارزش ویژۀ برند مبتنی بر مصرفکنندهترفیعات فروشترفیعاتادراکپژوهش