کلمة المفتاح ارزش ویژه برند / (382 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : سعدی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science (31 صفحة - من 87 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
-
2.
مؤلف : فرزانگان، حامد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (9 صفحة - من 142 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیسرمایه فکریبانک ملتارزش ویژه برند
-
3.
مؤلف : زمان زاده نصرآبادی، سعید ؛ احد مطلقی، احسان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (11 صفحة - من 1116 إلی 1126 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندقصد خرید مشتری
-
4.
مؤلف : وسیلی، الناز ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی التصنيف ملی (5 صفحة - من 433 إلی 437 )
الکلمات المفتاحية:تجهیزات پزشکیوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
5.
مؤلف : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (12 صفحة - من 393 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی دیجیتال
-
6.
مؤلف : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 405 إلی 415 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانه های اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
7.
مؤلف : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (13 صفحة - من 416 إلی 428 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدبازاریابی دیجیتال
-
8.
مؤلف : غفاری، ابراهیم ؛ شهرکی، سمیرا ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (13 صفحة - من 458 إلی 470 )
الکلمات المفتاحية:هراس اجتماعیحمایت اجتماعی ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدسبکهای هویتبازاریابی دیجیتال
-
9.
مؤلف : اسلام نژاد، نیلوفر ؛ اسلام نژاد، عفت ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 610 إلی 624 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش ویژه برندابعاد بازاریابی رابطه ای
-
10.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (74 مقالة)
- علمی-پژوهشی (72 مقالة)
- الف (22 مقالة)
- ملی (17 مقالة)
- بین المللی (14 مقالة)
- B (13 مقالة)
- A (9 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- C (8 مقالة)
- A+ (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)