کلمة المفتاح تبلیغات شفاهی الکترونیکی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (12 صفحة - من 393 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی دیجیتال
-
2.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : سعدی، محمدرضا ؛ گلشن، غزل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science (27 صفحة - من 88 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تجربهریسکاعتمادتجارت الکترونیکتبلیغات شفاهی الکترونیکیخدمات الکترونیکی
-
3.
مؤلف : عباس زاده، محمدرضا ؛ پالی، سمیرا ؛ كاتب مسؤول : نسیمی، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریتی دریا محور»پاییز 1401 - شماره 3 (16 صفحة - من 4 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیروش فراترکیبگردشگری ساحلیتبلیغات شفاهی الکترونیکیروش بهترین بدترین
-
4.
مؤلف : احمدی اصفهانی، آرش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهی الکترونیکی بانکداری سیار مشارکت مصرف کننده
-
5.
مؤلف : احمدی اصفهانی، آرش ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 52 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری سیارتبلیغات شفاهی الکترونیکیمشارکت مصرف کننده
-
6.
كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛ اسلامی، قاسم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1398 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
-
7.
مؤلف : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مشایخ نیا، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 299 إلی 318 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمتبلیغات شفاهی الکترونیکیمدل ساختاری تفسیریگفتمانپذیری برندمدلبرنـدمصرفقدرت گفتمانمصرفکنندگانتبلیغاتبـا
-
8.
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛ صادقی، منصوره ؛ صفدری، مجید ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»پاییز 1396 - شماره 36 التصنيف A (Azad University (21 صفحة - من 134 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه آزاد اسلامیتصویر برندقصد خریدتبلیغات شفاهی الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)