کلمة المفتاح خدمات الکترونیکی / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : باقریان کاسگری، باقر ؛ بهرام نژاد، شهرام ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی و هشتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری ، ملی (12 صفحة - من 541 إلی 552 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مندیخدمات الکترونیکیارزش برند
-
2.
مؤلف : باقریان کاسگری، باقر ؛ بهرام نژاد، شهرام ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی و هشتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری ، ملی (14 صفحة - من 553 إلی 566 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مندیخدمات الکترونیکیارزش برند
-
3.
مؤلف : فروزانفرد، نرجس ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (16 صفحة - من 224 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریخدمات الکترونیکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیتعهد مشتریان
-
4.
مؤلف : رضایی، حسین ؛
مجلة:مطالعات علوم کاربردی در مهندسی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره2 (14 صفحة - من 44 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:امنیت شبکهخدمات الکترونیکیمدیریت امنیت اطلاعاتاعتماد الکترونیکی درک شده
-
5.
مؤلف : سالاری، نرگس ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، عالمي (7 صفحة - من 1419 إلی 1425 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریخدمات الکترونیکی
-
6.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : سعدی، محمدرضا ؛ گلشن، غزل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 ، الف (Ministry of Science (27 صفحة - من 88 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تجربهریسکاعتمادتجارت الکترونیکتبلیغات شفاهی الکترونیکیخدمات الکترونیکی
-
7.
مؤلف : دنیوی، علی ؛ رسولی، دکتر اسحق ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (9 صفحة - من 253 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:پزشکی قانونیخدمات الکترونیکیرضایت ارباب رجوعخط مشی سازمان
-
8.
مؤلف : مهرابی، مسعود ؛ فکری، حمیدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (18 صفحة - من 1312 إلی 1329 )
الکلمات المفتاحية:خدمات الکترونیکی کیفیت رضایت الکترونیکی بانک
-
9.
مؤلف : قشقائی، زینب ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، عالمي (17 صفحة - من 1035 إلی 1051 )
الکلمات المفتاحية: فناوري اطلاعات بانکداري الکترونیکي خدمات الکترونیکي ريسک مديريت ريسک كنترل ريسک
-
10.
مؤلف : جریره، محمد ؛ استکی اورگانی، فاطمه ؛ اکبری، مریم ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (28 صفحة - من 244 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:خدمات الکترونیکیتجربه مشترینگرش و نیت رفتاریخدمات تحویل آنلاینمشتریاطلاعات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)