پاییز 1398 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : بابایی مبارکه، معصومه ؛ خدایاری، عباس ؛ نوربخش، مهوش ؛ زارعی، علی ؛ كاتب مسؤول : کهندل، مهدی ؛
(12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رسانهبینندهانگیزهدیجیتالبرنامه های ورزشی
-
كاتب مسؤول : طالبیان، حامد ؛ مؤلف : مولایی، محمدمهدی ؛
(16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:درخت توانشمردمنگاری مجازیآیندهنگاری راهبردی
-
مؤلف : عیدی، حسین ؛ فدایی دهچشمه، معصومه ؛ كاتب مسؤول : بخشی چناری، امین رضا ؛
(8 صفحة - من 43 إلی 50 )
-
كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛ اسلامی، قاسم ؛
(14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
-
كاتب مسؤول : کردلو، حسین ؛ مؤلف : علی محمدی، حسین ؛ قرائی ترشیزی، نجمه ؛
(12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبازاریابی رابطه مندرفتار خرید
-
كاتب مسؤول : شهبازی، رضا ؛ مؤلف : جلالی فراهانی، مجید ؛ خبیری، محمد ؛
(8 صفحة - من 77 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای جمعیرسانههای نوینگردشگری ورزشیرسانههای ورزشی
-
كاتب مسؤول : دهقان، سیدامین ؛ مؤلف : ایمان زاده، مسعود ؛ نامور، مجید ؛ پورپناهی، محمد ؛
(12 صفحة - من 85 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:توسعهبخش خصوصیورزشرسانههای جمعی
-
كاتب مسؤول : میریوسفی، سیدجلیل ؛
(13 صفحة - من 97 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:توسعهورزش قهرمانیرسانههای جمعیتوسعه فرهنگ اجتماعی