کلمة المفتاح رسانههای نوین / (168 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وطن خواه، مریم ؛
مجلة:مطالعات دینی رسانه»پاییز 1403 - شماره 23 (29 صفحة - من 140 إلی 168 )
-
2.
كاتب مسؤول : فرخی، ابوالفضل ؛ مؤلف : قمرزاده، محسن ؛
مجلة:مطالعات دینی رسانه»تابستان 1403 - شماره 22 (23 صفحة - من 45 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:دینرسانهدیجیتالنسبتسنجیرسانههای نوینهوش مصنوعی
-
3.
كاتب مسؤول : حاجی احمدی، زهرا ؛ مؤلف : امیری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات دینی رسانه»تابستان 1403 - شماره 22 (37 صفحة - من 120 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:دینرسانههوش مصنوعیرسانههای نوینسناریونویسیسواد رسانه
-
4.
كاتب مسؤول : موسوی، سیدکمال الدین ؛ مؤلف : کرباسی، مطهره ؛
مجلة:علوم انسانی و اسلامی در هزاره سوم»تابستان 1403، دوره 8 - شماره 1 (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:احساس امنیتوضع اقتصادیسرمایه فرهنگیرسانه های نوین
-
5.
مؤلف : بوربور، اکرم ؛ كاتب مسؤول : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛
مجلة:زن و مطالعات خانواده»بهار 1403 - شماره 63 ، A (Azad University (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:توئیتررسانه های نوینفیسبوکاینستاگرامزنان شهر تهرانتلگرامشبکههای اجتماعی مجازیزنانفیسبوکدریافت اطلاعاتپژوهشاستفاده از شبکههای اجتماعی
-
6.
كاتب مسؤول : فدائی، مجید ؛ مؤلف : کیانی، زهرا ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1403 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 95 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای نوینویدئوآرتمک لوهاننظریه رسانهتتراد
-
7.
مؤلف : طاهری، احسان ؛
مؤتمر:كنفرانس پژوهشهاي مديريت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش (6 صفحة - من 10602 إلی 10607 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های نوینیادگیری معکوسآموزش معکوس
-
8.
مؤلف : تقوی رمضانی، فاطمه ؛ حسینی دانا، حمید رضا ؛ درزبان رستمی، حسن ؛ كاتب مسؤول : سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی سیاست»زمستان 1402 - شماره 47 ، الف (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 225 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:قدرتسیاستدیپلماسیرسانههای نویندیپلماسی دیجیتالاطلاعاتقدرت نرمسیاسی
-
9.
مؤلف : بصیر، شایان ؛ اوشک سرائی، مریم ؛ كاتب مسؤول : آزاده دل، محمد رضا ؛
مجلة:توانمندسازی سرمایه انسانی»زمستان 1402 - شماره 23 ، A (Azad University (15 صفحة - من 353 إلی 367 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاترسانه اجتماعیتمایل به خریدنگرش برندرسانه سنتیرسانهنگرشراهبرداربابرجوعرسانههای اجتماعیمدیریتیمدل
-
10.
مؤلف : سلیمیان ریزی، محمدحسین ؛
مجلة:مطالعات دینی رسانه»زمستان 1402 - شماره 20 (24 صفحة - من 28 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:زبانتقلیدافلاطونرسانههای نوینتخنهسلبریتیفراتخصص
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (34 مقالة)
- علمی-پژوهشی (26 مقالة)
- علمی-ترویجی (11 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)