خلاصة:
هدف این تحقیق بررسی و مطالعه تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر پذیرش بانکداری سیار با در نظر گرفتن مشارکت مصرف کننده با استناد به مدل مفهومی شانکارا و همکاران (2020) است. روش این تحقیق از نوع کیفی، کتابخانهای، کاربردی و اکتشافی است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات، از روش موردکاوی استفاده شده است. در پایان، نتیجه میگیریم که تبلیغات شفاهی الکترونیکی با در نظر گرفتن عوامل محرک کیفیت بیان، ارزش و پایداری تبلیغات بر پذیرش بانکداری سیار با در نظر گرفتن نقش متغیر میانجی مشارکت مصرف کننده اثر مثبت و مستقیمی دارد.
The purpose of this research is to survey and study of electronic word of mouth on the
acceptance of mobile banking with considering role of consumer participation based on the
conceptual model of Shankara et al. (2020). The method of this research is qualitative, library,
applied and exploratory. Modern and textual hermeneutics has been used to analyze the data.
In the end, we conclude that electronic word of mouth has a positive and direct effect on the
acceptance of mobile banking by considering the factors that stimulate the quality of
expression, value and stability of advertisements, considering the mediating variable role of
consumer participation