کلمة المفتاح ارزش ویژه برند / (395 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
كاتب مسؤول : نعمتی، حسام الدین ؛ مؤلف : سبحانی فرد، یاسر ؛ جعفری، علی ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 143 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتبار برندبازاریابی حسیرضایت مخاطبصداوسیما.
-
52.
مؤلف : مطلبی کیا، سید محمدرضا ؛ کمالی اردکانی، محمود ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 2238 إلی 2250 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیقصد خرید مصرف کننده
-
53.
مؤلف : بهاری، صالح ؛ بی نیاز، سیدعباس ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (21 صفحة - من 2648 إلی 2668 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت پذیریارزش ویژه برندافشاگری بازاریابی کمینحامیان مالی ورزشیحامیارزش ویژهمدلاجتماعی
-
54.
كاتب مسؤول : میر، علی ؛ مؤلف : احمدی مطلق، حسام الدین ؛ صادقی، ایمان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (13 صفحة - من 41 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:سرمایة اجتماعیبرندارزش ویژة برندابعاد ارزش ویژة برند
-
55.
كاتب مسؤول : طیبی، بهمن ؛ مؤلف : ساعتچیان، وحید ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 62 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانههای اجتماعیبرند ورزشیبرند مجید
-
56.
مؤلف : مدبری، ایمان ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمد رضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (15 صفحة - من 41 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:معروفیت (شهرت) برندارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
57.
كاتب مسؤول : ناظمی، علی ؛ مؤلف : رسولی، مهدی ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1401 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مقیاسبرندسازیلیگ برتر فوتبالارزش ویژۀ برندتداعیات برند
-
58.
مؤلف : رحیمی، علی ؛ خراسانی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : رضوانی، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1401- شماره 61 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 1019 إلی 1035 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندتصویر برندکیفیت برند
-
59.
مؤلف : حکیم فعال، لعیا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (14 صفحة - من 651 إلی 664 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشهرت برندخلق مشترک ارزشقصد خرید آنلاین
-
60.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1401 - شماره 120 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 245 إلی 263 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرماارزش ویژهمحصول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (76 مقالة)
- علمی-پژوهشی (73 مقالة)
- الف (23 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (21 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (14 مقالة)