کلمة المفتاح برند ورزشی / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آجودان قرائی، ریحانه ؛ غنایی چمن آباد، علی ؛ تهامی، احسان ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1402 - شماره 79 ، الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 170 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:برند ورزشیامواج مغزینورومارکتینگنگرش ورزشکاران
-
2.
مؤلف : نوروزی، پیمان ؛ بهنام، محسن ؛ كاتب مسؤول : سید عامری، میرحسن ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندارزش ادراکشدهبرند ورزشیدرگیرکردن مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : طیبی، بهمن ؛ مؤلف : ساعتچیان، وحید ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1401 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 62 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانههای اجتماعیبرند ورزشیبرند مجید
-
4.
مؤلف : امامی، مریم ؛ نوروزی سید حسینی، رسول ؛ كاتب مسؤول : نظری، شهرام ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1401 - شماره 32 ، الف (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 241 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیریشخصیت برندارزش ویژه برندبرند ورزشیاصالت برندبرنـدبرنــد
-
5.
مؤلف : ناصرآباد، سجاد فتاح ؛ الوار، شیدا ؛ معنوی، سمانه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (12 صفحة - من 900 إلی 911 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ويژه برند قصد خريد برند ورزشي مشتريان
-
6.
مؤلف : جوانی، وجیهه ؛ آقاجانی، فرشته ؛
مجلة:جامعه شناسی ورزش»پاییز و زمستان 1400، سال هفتم - شماره 18 (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندبرند ورزشیگرایش برندمشتریتجربهمصرفکنندگانکالاهای ورزشیبازاریابیمشتریانگرایش
-
7.
كاتب مسؤول : فریدونی، مسعود ؛ مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛ رضوی، محمد حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 547 إلی 560 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیبازاریابی ورزشیتصویر برندبرند ورزشیلذت هواداران
-
8.
مؤلف : صادقی بروجردی، سعید ؛ منصوری، حسین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1397 - شماره 14 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 37 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهارزش ویژه برندبرند ورزشی
-
9.
مؤلف : مرادی هزاری، رسول ؛ فردی، انسیه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1397 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 63 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبرند ورزشیهویت اجتماعی برند
-
10.
مؤلف : میرزایی، میثم ؛ محمدکاظمی، رضا ؛ خادمی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 531 إلی 548 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشارزش ویژه برندتوسعه برندبرند ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)