کلمة المفتاح sport brand / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آجودان قرائی، ریحانه ؛ غنایی چمن آباد، علی ؛ تهامی، احسان ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1402 - شماره 79 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 170 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:برند ورزشیامواج مغزینورومارکتینگنگرش ورزشکاران
-
2.
كاتب مسؤول : طیبی، بهمن ؛ مؤلف : ساعتچیان، وحید ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 62 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانههای اجتماعیبرند ورزشیبرند مجید
-
3.
مؤلف : امامی، مریم ؛ نوروزی سید حسینی، رسول ؛ كاتب مسؤول : نظری، شهرام ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1401 - شماره 32 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 241 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیریشخصیت برندارزش ویژه برندبرند ورزشیاصالت برندبرنـدبرنــد
-
4.
كاتب مسؤول : فریدونی، مسعود ؛ مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛ رضوی، محمد حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 547 إلی 560 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیبازاریابی ورزشیتصویر برندبرند ورزشیلذت هواداران
-
5.
مؤلف : میرزایی، میثم ؛ محمدکاظمی، رضا ؛ خادمی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 531 إلی 548 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشارزش ویژه برندتوسعه برندبرند ورزشی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت ورزشی 2 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت ورزشی 1 |