کلمة المفتاح Brand experience / (35 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Seifollahi، Naser ؛ Dehghani Ghahnavieh، Adeleh ؛
مجلة:International Journal of Business and Development Studies»July 2024, Volume 15 - Number 1 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 101 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceBrand Value CongruenceCustomer-Brand EngagementCustomer-Brand IdentificationTourism Brand Productivity
-
2.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهتجربه برندمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
-
3.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 13 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
4.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحة - من 337 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
5.
مؤلف : Divsalar، Ahmad ؛ Emami، Farshad ؛ كاتب مسؤول : Mousavi، Seyyed Jafar ؛
مجلة:Educational Sociology»December 2023 - Number 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 223 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceBrand attitudeOnline Purchase IntentionSocial media marketing activitiesCompany's Brand
-
6.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگران
-
7.
مؤلف : نوروزی، پیمان ؛ بهنام، محسن ؛ كاتب مسؤول : سید عامری، میرحسن ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:درگیرکردن مشتریتجربه برندارزش ادراکشدهبرند ورزشی
-
8.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
9.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
10.
كاتب مسؤول : Soofian، Mohammad ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Autumn 2023, Volume 10 - Number 4 ISC (11 صفحة - من 64 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceBrand IdentitySocial network marketingelectronic word of mouth (eWom)