کلمة المفتاح Customer Brand Engagement / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Seifollahi، Naser ؛ Dehghani Ghahnavieh، Adeleh ؛
مجلة:International Journal of Business and Development Studies»July 2024, Volume 15 - Number 1 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 101 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceBrand Value CongruenceCustomer-Brand EngagementCustomer-Brand IdentificationTourism Brand Productivity
-
2.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگرانتجربه برندخونسردی برند
-
3.
مؤلف : ساجدی فر، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 3 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهاابعادرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندپیشزمینهها
-
4.
مؤلف : ساجدی فر، علی اصغر ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 53 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواوفاداری به برندرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندمشتریمشتریانهـابـابانکاطلاعاتدرگیری مشتریبـه
-
5.
مؤلف : شجاعی، وجیهه السادات ؛ عبدالوند، ندا ؛ كاتب مسؤول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 1 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیآمیختگی مشتریآمیختگی مشتری با برندرانهـابـاهــا
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة گردشگری شهری 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة International Journal of Business and Development Studies 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة رسانه و فرهنگ 1 |