کلمة المفتاح خونسردی برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگران
-
2.
كاتب مسؤول : باشکوه، محمد ؛ مؤلف : احمدی، اکرم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 103 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مدل مفهومیبرندخونسردی برندخونسردیهـابـابـه
-
3.
كاتب مسؤول : موسوی، سید نجم الدین ؛ مؤلف : تقیپور، صابر ؛ مومنی منفرد، معصومه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:دادهبنیادخونسردی برندبرندهای تندمصرفبرندبازارکدمدیرانبازاریابیمصاحبهکدگذاریمشتریان