کلمة المفتاح تجربه برند / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، امیررضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1403 - شماره 74 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتوفاداری مشتریارزش ویژه برندتجربه برندهواپیمایی ایران ایرتور
-
2.
مؤلف : بایسته توسن، محمد ؛ زرین نگار، ندا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، عالمي (10 صفحة - من 424 إلی 433 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار برندعشق به برندتجربه برندانطباق با سبک زندگ
-
3.
مؤلف : موسوی تیله بنی، سیده رقیه ؛ زمانیان، علیرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (11 صفحة - من 935 إلی 945 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندبازاریابی حسیتجربه برنددلبستگی عاطفی
-
4.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
-
5.
مؤلف : صادقي، تورج ؛ سعادت مجد، مليحه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 7 (27 صفحة - من 85 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی اخلاقیروابط برند و مشتری
-
6.
مؤلف : بزرگ پور، زینب ؛ ابو، حسن ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»بهمن 1402 - شماره 48 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندتجربه برندمشارکت مشتری در فضای مجازی
-
7.
بررسی رابطه بین تجربه برند، بازخوانی برند و وفاداری برند در بازاریابی تجربی (مورد مطالعه: مارال چرم)
كاتب مسؤول : اجلی، مهدی ؛ مؤلف : مظفری، محمدمهدی ؛ جوهری، سحر ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1402 - شماره 16 (18 صفحة - من 369 إلی 386 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندبازخوانی برندمارال چرمتجربه برندبازاریابی تجربی
-
8.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 ، الف (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 13 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
9.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحة - من 337 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
10.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (13 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (4 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)