کلمة المفتاح تجربه برند / (35 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بایسته توسن، محمد ؛ زرین نگار، ندا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (10 صفحة - من 424 إلی 433 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار برندعشق به برندتجربه برندانطباق با سبک زندگ
-
2.
مؤلف : موسوی تیله بنی، سیده رقیه ؛ زمانیان، علیرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (11 صفحة - من 935 إلی 945 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندبازاریابی حسیتجربه برنددلبستگی عاطفی
-
3.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
-
4.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 13 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
5.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحة - من 337 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
6.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگران
-
7.
مؤلف : نوروزی، پیمان ؛ بهنام، محسن ؛ كاتب مسؤول : سید عامری، میرحسن ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندارزش ادراکشدهبرند ورزشیدرگیرکردن مشتری
-
8.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
9.
كاتب مسؤول : چراغی، حامد ؛ مؤلف : گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1402 - شماره 23 (11 صفحة - من 262 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبرندارزش برندتجربه برندتبلیغات دهان به دهان
-
10.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندرضایت از برندشهرت برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (12 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- B (1 مقالة)