کلمة المفتاح brand love / (50 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : کارگرزداه، داود ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1402 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندگردشگریصنعت غذا'شهرینفرت به برند
-
2.
مؤلف : علیرضایی بجستانی، علی ؛ محمد زاده، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 175 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کننده آنلاینعشق به برندشیفتگی برندنیت خلق ارزش برندفروشگاههای افق کوروشبرنـدبرنــدبـهبــهعشق
-
3.
كاتب مسؤول : شریعت نژاد، علی ؛ مؤلف : موسوی زاده، سیده مریم ؛ میر، سعید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نقشۀ شناختی فازیقبیلهگراییتعصب به برندقبیلهگرایی برندعشق به برند
-
4.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : هراتی، بهاره ؛ خوشرو، مینا ؛ عباسی، احمد ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1402، دوره پنجاه و پنجم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریمشهدمقصد گردشگریعشق به برندعشق به برند مقصد گردشگری
-
5.
مؤلف : Salehzadeh، Reza ؛ AdelPanah، Arash ؛ كاتب مسؤول : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 138 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityE-trustcustomer satisfactionbrand lovecustomer loyalty
-
6.
مؤلف : باقری، روح اله ؛ قادری، فرشاد ؛ پارسائی، زینت ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 315 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتبلیغات شفاهیاشتیاق به برندالگوی بازاریابی چندحسیتجربهحسی برند
-
7.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
8.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریعشق به برندمهماننوازیعشق به مقصدروابط مصرفکننده - برند
-
9.
مؤلف : هاشمی، سید مسلم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ کامران، افسانه ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1402 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تعامل عاطفیشخصیت برندعشق به برندجنسیت برندارزش ویژۀ برند مشتریمحورمردانگی برندزنانگی برند
-
10.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (23 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)